Exclusief vergaderen op een unieke locatie

In alle privacy vergaderen

Ons inspirerende kasteeldomein kan van maandag t/m donderdag vanaf 10 personen geboekt worden voor vergaderarrangementen in combinatie met overnachting en diner. U kunt in alle rust en privacy vergaderen in ons kasteel. Ook vergaderen in de buitenlucht, op één van de schaduwrijke plekken die ons landgoed rijk is, behoort tot onze unieke de mogelijkheden.

Wanneer u een vergaderarrangement boekt is het daggebruik van onze 250m² Royal Suite als subruimte voor uw bijeenkomst inbegrepen (zondag t/m donderdag op basis van beschikbaarheid).

U kunt gebruik maken van ons gratis parkeerterrein gelegen op ons privédomein.

Meerdaagse seminars

Ook voor meerdaagse seminars is kasteel de Hoogenweerth een perfecte keuze. U kunt verblijven in onze Suites en het diner kan genoten worden bij ons restaurant, allemaal op ons kasteeldomein gelegen.

Wist u dat wij ook complete zakelijke evenementen verzorgen?

Faciliteiten

Onze vergaderfaciliteiten staan allemaal kosteloos ter beschikking. We beschikken over de volgende faciliteiten:

  • Beamer
  • Beamerscherm
  • Flipover
  • Draadloos internet
  • Draadloze micofoon
  • Professioneel geluidssysteem

Vergaderarrangementen

24 uurs vergaderarrangement incl. overnachting

  • Één dag vergaderen
  • Beamer, projectiescherm, flip-over, schrijfgerei
  • Koffie, thee en tafelwater
  • 2x break naar keuze
  • 1x broodjeslunch
  • 1x 3-gangen sitting dinner of 4-gangen walking dinner

Prijzen op aanvraag

36 uurs vergaderarrangement incl. overnachting

  • Twee dagen vergaderen
  • Beamer, projectiescherm, flip-over, schrijfgerei
  • Koffie, thee en tafelwater
  • 2x break naar keuze per dag
  • 2x broodjeslunch
  • 1x 3-gangen sitting dinner of 4-gangen walking dinner
Prijzen op aanvraag

Ons Landgoed en Kasteel staan exclusief tot uw beschikking voor een meerdaagse bijeenkomst in alle rust en privacy. Ons landgoed leent zich uitstekend voor sessies in de buitenlucht en teambuilding activiteiten.

Al onze prijzen zijn exclusief BTW en exclusief huurprijs voor onze locatie. Huurprijs op aanvraag.

Een overzicht van onze zaalcapaciteit

Uiteraard biedt ons landgoed de mogelijkheid om door middel van tenten business events tot 6000 personen voor u te verzorgen.